Visitator 37 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi mangler dig – vores nye visitator!

Er du allerede vild med myndighedsområdet eller har du lyst til at prøve kræfter med visitation og lovgivning – så har vi den helt rigtige stilling til dig i Visitations og hjælpemidler i Gribskov Kommune.

Du skal have interesse i at arbejde i en udviklingsorienteret organisation, hvor vi ikke er bange for at tænke eller prøve nyt.

Vi arbejder vidensbaseret, inddragende og helhedsorienteret i vores løsninger for borgerne og deres familier.

Vi lykkes, når vi samarbejder!

Vi er en visitation præget af høj faglighed og godt kollegaskab.

Vi vægter værdighed og ordentlighed i vores relationer meget højt, både når det gælder samarbejdet med borgerne, kolleger internt og vores eksterne samarbejdspartnere.

Vi søger dig, der er klar til at blive udfordret fagligt indenfor Serviceloven, Sundhedsloven og kommunens kvalitetsstandarder. Du tænker rehabiliterende og forebyggelse fremfor kompenserende støtte og du forstår at sætte borgerens ressourcer i spil, så I sammen finder de bedste løsninger. Du får dedikerede kolleger som dyrker faglig sparring, samarbejde og værdsætter en uhøjtidelig stemning og et godt grin.

Vi lægger særligt vægt på, at du

  • er uddannet sygeplejerske, fysio- eller ergoterapeut
  • har erfaring med myndighedsarbejde og gerne i forhold til visitering af indsatser efter Service – og Sundhedsloven. Det er ikke et krav, men bestemt en fordel
  • er fleksibel i forhold til at indgå i afdelingens forskellige opgaveområder
  • er imødekommende, serviceminded og har gode samarbejdsevner
  • kan lide forandringer og trives med en omskiftelig hverdag
  • mestrer at kommunikere, så borgerne oplever sig mødt - også i pressede situationer
  • kan formidle dit fagområde til borgere, pårørende og kollegaer - både skriftligt og mundtligt
  • er motiveret for at lære nyt og løbende sætte dig ind i ny lovgivning, serviceniveauer og er omstillingsparat
  • gerne har erfaring inden for sagsbehandling af hjælpemidler
  • evner at håndtere kompleksiteten i hverdagens opgaver alene eller sammen med kollegaer
  • trives med læring og feedback som fagligt fundament
  • arbejder selvstændigt, systematisk og ansvarsbevidst overfor både egne, men også hele teamets opgaver
  • tænker fremad, finder veje og skaber resultater
  • værdsætter at arbejde i et team, hvor du bidrager positivt og engageret til vores fælles arbejdsmiljø
  • har flair for IT-systemer og kender vigtigheden af nødvendig dokumentation

Primære arbejdsopgaver
  • Borgerbesøg
  • Træffe afgørelser efter Serviceloven § 83
  • Visitere indsatser efter Sundhedsloven
  • Visitere småhjælpemidler efter § 112
  • Boligindstillinger
  • Betjening af borgertelefon og leverandører
  • Og alle de andre spændende og uforudsigelige opgaver, vi som myndighedsafdeling hjælper borgerne med at finde en vej i

Om os
Visitation og hjælpemidler er en afdeling, hvor vi har fokus på og arbejder i forskellige faglige teams. Vi arbejder med teamets rammer, roller, relationer og retning. Vi har øje for helheden i Gribskov Kommune og søger den bedste praksis på området i tæt samarbejde med alle vores leverandører af hjemmepleje og sygepleje, til gavn for borgerne og deres pårørende. Vi er kreative og prøver gerne noget nyt, så vi kan løse velfærdsopgaven endnu bedre.

Teamets kerneopgave har vi i fællesskab formuleret:
Med udgangspunkt i borgers individuelle behov og et tilpas bredt samarbejde, er vi imødekommende og understøtter, at borgerne er så selvstændige og selvhjulpne som muligt i eget liv.

God ledelse og værdier
Gribskov Kommune ønsker at understøtte et godt og værdigt liv for alle borgere i kommunen. Det er afgørende, at borgerne har mulighed for at leve et så aktivt, trygt og værdigt liv som muligt, og der skal være fokus på borgernes og de pårørendes individuelle livssituationer, ønsker og behov. Derfor skal borgerne mødes med en personcentreret tilgang, hvor det er mennesket bag funktionsnedsættelsen, der er udgangspunkt for kommunens indsats og tilgang.

Gribskov Kommunes ledelsesgrundlag for god ledelse
  • Helheden kommer først
  • Vi stræber efter at blive bedre
  • Vi er tydelige og sætter retning

Løn- og ansættelsesvilkår
  • Stillingen er på 37 timer om ugen
  • Løn og ansættelsesvilkår forhandles efter gældende overenskomst
  • Du skal have kørekort
Som medarbejder får du stillet bærbar pc og mobiltelefon til rådighed. Du har fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejdsdage i det omfang det tilpasses opgaveløsningerne i hele teamet.

Center for Sundhed og Omsorg i Gribskov Kommune er pr. 1. juni 2023 flyttet ind i det nye administrations- og sundhedshus på Østergade 62, 3200 Helsinge.

Ansøgningsfrist og samtaler
Vores ansøgningsfrist er søndag den 19. november 2023.

1. samtale er torsdag den 23. november 2023 og 2. samtale er mandag den 27. november 2023.

Vi forventer, du kan begynde den 1. januar 2024.

Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference.

Yderligere oplysninger
Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du er velkommen til at kontakte

leder af Visitation og Hjælpemidler
Katrine E. Pfeiffer
telefonnummer 72 49 74 70
mail: kepfe@gribskov.dk

Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gribskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Sundhed og Omsorg, Birkevang, 3250 Gilleleje

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934257

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet